17. 11. 2022

 

V četrtek, 17. novembra 2022, smo organizirali delavnico Učitelji učiteljem, ki je bila namenjena predstavitvam strokovnih izpopolnjevanj učiteljic v tujini v preteklem šolskem letu in predstavitvi spletnega orodja Nearpod.

Predstavitvi spoznanj s strokovnih izobraževanj sta se osredotočali na temi čuječnosti in gozdne pedagogike. Svoja spoznanja sta predstavili Andreja Režek, dipl. vzgojiteljica (čuječnost), in Manja Primožič, prof. razrednega pouka z angleščino (gozdna pedagogika).

Čuječnost (ang. Mindfulness) je starodavna praksa, ki izvira že iz tradicije budizma. Lahko bi jo opisali kot sprejemajoče zavedanje tega, kar doživljamo v sedanjem trenutku. Spoznali smo nekaj enostavnih pristopov, s katerimi lahko sistematično razvijamo to zavedanje in nam ne vzamejo veliko časa ter so uporabni tudi pri delu z učenci.

Gozdna pedagogika (ang. Forest Pedagogics) ponuja različne pristope k učenju v naravi ter nagovarja teme varovanja okolja in ohranjanju narave. Na delavnici smo spoznali različne metode in primere dobrih praks, kako pouk iz učilnice prenesti na prosto.

Drugi del delavnice je bil namenjen spoznavanju orodja Nearpod. Učitelji so spoznali, kako orodje deluje, katere možnosti pri pouku omogoča ter oblikovali svojo interaktivno učno uro.

Orodje Nearpod omogoča:

  • izdelavo predstavitev in učnih razlag;
  • učenci lahko aktivno sodelujejo;
  • omogoča uporabo različnih tipov nalog;
  • učitelji lahko spremljajo delo učencev;
  • učenci lahko orodje uporabijo pri predstavitvah za govorne nastope.

Učitelji bodo svoja znanja, ki so jih pridobili na delavnici, prenesli tudi učencem in jih spodbudili, da poskusijo predstavitev pri svojem naslednjem govornem nastopu oblikovati v orodju Nearpod.

Orodje sta predstavili Maruša Robida, prof. slovenščine, in Katja Golouh, prof. slovenščine in angleščine.